onsdag 21 mars 2012

Missionsresa till LA!

Hej Vänner.

Tiden går otroligt fort. Är inte långt kvar nu på detta äventyret. Tänk att det bara är drygt två månader kvar tills vi står på Svensk mark igen. Ofattbart!

Här har vi gått in i missionsrese-veckorna. Alla elever får möjligheten att åka med på ett gäng olika resor över hela jorden, för att ge vidare av det vi fått. Förväntan är skyhög och jag kan bara föreställa mig alla underbara storys som kommer att delas när vi alla kommer hem igen. Åren innan har blinda fått sin syn, döva börjat höra och lama kunnat gå. Sjukhus avdelningar blivit tömda. Ingen aning vad som ska hända men Gud är god och ingenting är omöjligt!
Vill passa på att tacka dig som varit med och sått in i min missionsreas som går till LA. Kom till USA utan hopp om att kunna åka med, men tack vare er så får jag nu privilegiet att predika dom glada nyheterna i LA. Vet att Gud kommer välsigna dig och ge dig tillbaka i överflöd. Tio dagar blir vi borta. Kommer att samarbeta med en församling i Hollywood. Är laddad... :) Stå gärna med i bön för vårt team.
Ska försöka uppdatera er så gott det går.

Min frus familj kommer och hälsa på inom två veckor. Det ser vi oxå fram emot. Hade det inte varit för Skype så hade man nog haft mycket mer hemlängtan än vad man har. Ska bli så kul att få hänga med er när ni kommer hit. Ta med salt lakrits!
Vi kommer att göra en road trip genom Karlifonien. Längtar efter det!

Nina är i full gång med att producera plagg till Modevisningen och själv är jag med och stickar på ett hörn...Ja, du hörde rätt! Känns bra och det flyter på otroligt fint. Känns som Guds hand är över oss även i detta. Tack!

Det var allt för denna gången. Men tills nästa gång... Ha det bra!

Mvh/ Björn med familjen

1 kommentar:

  1. Självklart står vi med i bön! Blessings och Guds ledning på resan! KRAM

    SvaraRadera