söndag 4 december 2011

NiNA 27 ÅR !

Har haft en alldeles fantastik vecka, en sån där vecka då allt är på topp & inget verkar omöjligt! Det bästa med det är att INGENTING ÄR omöjligt;)!!! Vare sig man har en dålig v eller en bra:).
Vi lever på & njuter av att få vara endel utav Bethel Church här i Redding, California. Det är ett äventyr utan dess like! We Like It a Lot:)!

För dig som är sugen på att komma hit & hälsa på så är det bara att boka biljett:). Min (Ninas) familj kommer & hälsar på över påsk & några dagar till.... men annars finns det möjlighet att komma när som, vi lovar att fixa absolut bästa service som bara går här hemma i caza de la Truedsson;)!

Vill ni få tag i oss finns vi på:
851 Mission De Oro Drive #24
Redding, 96003 California
USA

mob. 530-917 88 51

Min 27 födelsedag ägde rum här i lördags & den firades med mycket mys, tårta, vattenfall & Bio:).
(..här går man på bio för 1 dollar, tjhohoo:)!

Känner sån tacksamhet för min fina, fina lilla familj! Oxå för mina underbara Familjer & Vänner där hemma:). TACK ATT NI FINNS I MITT LIV=)!


På fredagskvällen blev det lite mys-fest med vännerna här i Redding:).




Var ju tvungen att prova på de amerikanska tårtorna & det var svåååårt att välja!







Björn tog med mig ut i vildmarken & upp i bergen för att titta på Bureny-falls. Älskar det:)!
(...dock inte skylten man var tvungen att passera där det stod att det fanns "bergslejon" här omkring!)















Vi hann precis fånga det sista utav solnedgången uppe på bergstoppen innan den slingriga bilfärden nedför skulle börja.






Jag tackar maken & sonen min för en oförglömlig födelsedag & den bästa starten man kan tänka sig på sitt 28:de år!

Love // n.



2 kommentarer: