fredag 16 september 2011

ahh...SUNSET!

Nu har vi äntligen fått internet i vår lgh, så vi hoppas kunna uppdatera lite oftare:)!
Björn har nu satt igång med bibelskolan & det är fullt ös från första minut!! Han får uppdatera er mer om detta senare, men det är helt klart i stil med vad vi förväntat oss:).

Bara måste lägga upp en bild här som vi fångade när vi kom ut ifrån typ "ICA" härom kvällen...Man bara:
"Asså, jag kan leva med denna utsikten. Det är heeeeelt OK!" AMAZING:)!




Varje morgon börjar med ett dopp i poolen:).




Lewis är inne i värsta gos & mys åldern, detta gillar vi!..& särskilt mamma;).



...lillkillen försöker sig på en liten puss..


..mmm kela med pannan så fort man lägger sig på golvet:).


Här säger Lewis "mmm, sitta" & klappar fint på sin nya stol.


Det var en hit kan jag säga;)!!!

När vi ändå är inne på "BILAR;)" kan jag ju meddela att nu även JAG kör bil i USA, whaaa!
Lite småläskigt!...framför allt när bilen man kör känns EXACT som en GOcart!

(..ja kära mamma & pappa, jag kör jätteförsiktigt!)

KRAM;)

2 kommentarer:

  1. Ni är för goa alla tre! Men mest Lewis såklart :) Bra gjort att våga köra bil, men det mådde vara skönt att kunna ge sig ut även utan Björn under kommande året.
    Kram på er
    (Vad fin du är i uppsatt hår Nina!)

    SvaraRadera
  2. Ni har det helt klart fantastiskt!! Saknar Lewisgoingen...mamma och pappa med såklart;)

    SvaraRadera